فاطمه ام ابیها بهترین مادر دنیا
هدیه به مادر سادات که بهانه خلقت از وجود اوست
زهرا همان کسی است که بیت محقرش
طعنه زده به عرش و تمامی گوهــــــــرش
او را خـــــــــــدا برای خودش آفریده است
تا اینکه هر سحــــر بنشیند در بــرابـــرش
شرط پیمبــری به پسر داشتن که نیست
آنکس پیمبرست که زهـــــراست دخترش
مانند احتــــرام خـــــداونـــــد واجب است
حفظ مقام فــاطمـــــــــه حتی به مادرش
یک نیمه اش نبوت و نیمه دیگرش ولایت است
حالا او را علـــــی صدایش کنم یا پیـــمبـــرش
تقدیم به مادرم که فرزند زهراست
مادرم بهتر از واژه نام تو نیست زیباتر از نام تو وجود ندارد تو خوبی بهتر از خوب !
خوبی در برابر تو کمترین بهترین هاست . تو بهتری از انچه در این زمین نفس میکشم !
عزیزترینم دوستت دارم بیشتر از انچه دوست داشتن را بتوان معنا کرد عاشقانه میپرستمت !
ای عصاره کامل مهربانی چگونه بگویم د و س ت ت دارم که کلمات در برابرت زانو میزنند ....
شخصی خدمت پیامبر رسید و عرض کرد ای رسول خدا مادرم را 17 بار پای پیاده و سوار بر دوشم به مکه برده ام آیا حق مادرم را به جا آورده ام؟؟
پیامبر تبسمی کردند و فرمودند: خیر ! این کاری که تو انجام دادی برابری میکنه با یک شب از بیداری مادرت که به خاطر تو از خواب بیدار شد و تو را مورد تفقد و مهربانی قرار داده است!!!
( میگما: دو سال شیر دادن و کهنه عوض کردن و شب بیداریا و موقع مریض شدنها و .... بقیشو خودتون میدونید ... میشه اینا رو حساب کرد ؟؟؟؟ )
شخصی خدمت امام صادق رسید و گفت یابن رسول الله هر گناهی رو که فکرشو بکنید انجام دادم و پشیمان و نادم و نا امید ایا خدا منو میبخشد؟؟ حضرت فرمود اگر واقعا توبه کنی بله !
گفت چه کار کنم؟؟؟
حضرت فرمود به مادرت خدمت کن و تا میتوانی به او نیکی و مهربانی کن.
ان شخص گفت مادرم از دنیا رفته است !
حضرت فرمود برو به قبرستان و سر قبر مادرت 2 رکعت نماز بخوان و از خدا بخواه به حق و حرمت مادرت تو را ببخشد ... انشاءالله خدا ازگناهانت میگذرد.
