قیمت #زائر_حسین بودن مگر چقدر است!
.
.
.
ب والله بهترین مردمان زمین همین عراقی ها هستند؛ اری قسم میخورم ک در این یکماه زیات #اربعین همان مدینه فاضله حکومت #مهدوی برایت اشکار میشود!

اینجا فقط طعام و غذا رایگان نیست انچیزی ک تو را مجذوب خودش میکند #محبت_حسین است همان #وفای_عباس ک در وجود زن و مرد و بچه های عراقی متبلور است!

توی زائر را ب زور ب خانه هایشان میبرند لباسهایت را شستشو میدهند خشک میکنند انواع و اقسام غذاها رو جلوی شما میگذارند میوه و ... اما باز هم میگویند شرمنده ایم و ببخشید!
در مسیر پیاده روی هیچگاه کمبود غذا و اب نمیکنی همیشه خوان نعمت برایت باز است تعارف عراقی ها روبرویت!

والله ما ایرانی ها #شرمنده شمائیم! اگر یک عراقی ب قصد زیارت حضرت معصومه و بالخاصه امام رضا به تهران بیاید و از من بخواهد چند ساعت مهمان من باشد ایا من اینکار را خواهم کرد؟!؟

هر سال کیفیت خانه ها و موکبهایشان را بالاتر میبرند تا زائران راحتتر باشند خود را همیشه بدهکار حسین میدانند و البته زائرش! در امد سالیانه خودشان را خرج حسین میکنند تا #برکت وجود حسین بیشترش کند و ما اگر کمی بخواهیم پول برای زیارت خرج کنیم دادمان ب اسمان رود!(خودم را میگویم)

اری روایت عجیبست زیارت اربعین و تا ان را نبینی درک نکنی! اینجا کمی از عظمت وجودی دریای بیکران رحمت حسین را میبینی ک در محبین عراقی موج میزند!

این فقط تلنگری بود برای امثال خودم ک قدردان نعمت الهی باشیم قدردان محبتهای مردمان عراق! کمبودها را بزرگ نکنیم گرچه عادت اغلب ما ایرانی ناشکری و ندیدن نعمات الهی است!

#اربعین_۹۷
#کربلای_معلی